Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Eduards Bērnss "Propaganda". 4.nodaļa "Sabiedrisko attiecību psiholoģija"', 1.
  • Konspekts 'Eduards Bērnss "Propaganda". 4.nodaļa "Sabiedrisko attiecību psiholoģija"', 2.
Darba fragmentsAizvērt

15. Propagandists cenšas izstrādāt sabiedrības attieksme pret ideju par ”mūzikas istabu mājā”. To viņš var darīt, piemēram, organizējot izstādi mūzikas numuri ar labi pazīstamu dekoratoru, paši ietekmējot iepirkšanas grupas. Viņš veicina efektivitāti un prestižu šīm telpām, ievietojot tajās retus un vērtīgus gobelēnus. Uz šo pasākumu nāks cilvēki, kas ietekmē pirkšanas paradumus sabiedrībai, piemēram slavens vijolnieks, populārs mākslinieks, un sabiedrības līderis.
16. No asociatīvā procesa propagandas vērtība norādīta sakarā ar lielu nekustamo īpašumu attīstība. Jāuzsver, ka Jackson Heights sociāli vēlamo reizi mēģināja radīt šo asociatīvo procesu.
17. Viena no efektīvākajām metodēm ir izmantot grupas veidošanu mūsdienu sabiedrībā, lai izplatītu idejas.
18. Vadītāji, kas aizdod savas pilnvaras jebkurā propagandas kampaņā, dara to tikai tad, ja to var izdarīt pieskaroties savām interesēm. Tāpēc ir jābūt neieinteresētajam aspektam propagandista darbībā.
19. Sakritības un pārklāšanās interešu ir bezgalīgas, jo notām grupas veidojušas sevi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants