Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 25 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 1.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 2.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 3.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 4.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 5.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 6.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 7.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 8.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 9.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 10.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 11.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 12.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 13.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 14.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 15.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 16.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 17.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 18.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 19.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 20.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 21.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 22.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 23.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 24.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 25.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 26.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 27.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 28.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 29.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 30.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 31.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 32.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 33.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 34.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 35.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 36.
  • Referāts 'Jaunās publiskās pārvaldes teorijas pielietojums Rīgas pašvaldībā', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Lietoto apzīmējumu skaidrojums    5
1.  Jaunā publiskās pārvaldes teorētiskais raksturojums    6
1. 1.  Cēloņi publiskās pārvaldes reformām    7
1. 2.  Jaunās publiskās pārvaldes stratēģijas    9
1. 3.  Jaunās publiskās pārvaldes teorijas    10
1. 4.  Jaunās publiskās pārvaldes pārvaldītāji    12
1. 5.  Publiskās aģentūras kā jaunās publiskās pārvaldes risinājums    13
1. 6.  Jaunās publiskās pārvaldes vērtēšanas kritēriji    14
2.  Jaunās publiskās pārvaldes reformas Latvijā    16
3.  Jaunās publiskās pārvaldes reformas Latvijas pašvaldībās    21
3. 1.  Ministru prezidenta V. Birkava valdības deklarācijā paustās reformas pašvaldībās    21
3. 2.  Pašvaldību reformas koncepcija    22
3. 3.  Publisko aģentūru likums    24
4.  Jaunās publiskās pārvaldes kritēriju izvērtējums Rīgas pašvaldības pārvaldē    26
4. 1.  Funkciju deleģēšana un decentralizācija    26
4. 2.  Koncentrēšanās uz uzņēmuma pārvaldīšanas principiem    27
4. 3.  Sadarbība starp pašvaldību un sabiedrību    28
4. 4.  Efektivitātes un kvalitātes palielināšana    29
  Nobeigums    31
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    33
  Anotācija    36
  Annotation    37
Darba fragmentsAizvērt

Lai valsts kā institūcija varētu darboties, tai svarīgi ir attīstīties un pilnveidoties. Ieviešot tās pārvaldē inovācijas, tā veicina savu ilgspējīgu pastāvēšanu. Valsts pārvaldes reformas ir būtisks pavērsiens, lai pilnveidotu un padarītu to efektīvāku. Taču par valsts pārvaldi nevar runāt tikai tās centrālajās institūcijās. Valsti veido arī tās struktūras mazākās vienības. Tādas struktūrvienības veido pašvaldības.
20. gs. beigās pasaulē aktuāla kļuva valsts pārvaldes reorganizācija. Reformu ceļā tika mainīta pārvaldes loma valsts veidošanā. Vecā sistēma vairs nespēja funkcionēt, jo tās principi un būtība bija novecojusi un valstij nesa tikai zaudējumus. Tā kā šajā laika posmā sākās globalizācija, tad ideja par jaunas pārvaldes veidošanu izplatījās ļoti ātri. Latviju, tāpat kā citās Centrālaustrumeiropas valstīs šīs idejas parādījās pēc Padomju Savienības sabrukuma, kad bija jāveido jauna pārvaldes forma ne tikai valstiskā līmenī, bet arī reģionālajā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants