Vērtējums:
Publicēts: 07.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 11.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 12.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 13.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 14.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 15.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 16.
  • Prezentācija 'Uzņēmums "Smirnoff" un tā reklāmas veidi', 17.
Darba fragmentsAizvērt

4. Pārliecinošā
Pārliecinošā reklāma ir svarīga tajā posmā, kad sākas konkurence ar citiem ražotājiem. Šajā gadījumā bieži vien reklāmai ir salīdzinošs raksturs. Tiek uzsvērtas noteiktas preces priekšrocības salīdzinājumā ar citām precēm no tās pašas preču grupas. Obligāts nosacījums – reklāmā nedrīkst konkrēti salīdzināt savu preci ar konkurentu precēm, precīzi nosaucot konkurentu firmu un preci, ar ko salīdzina.
http://www.youtube.com/watch?v=Rwe8YZ73a4k

5. Reģionālās
Reklāmu var izvietot jebkurā reģionā un šī reklāma ir vienlīdz derīga gan nacionālā, gan reģionālā, gan vietējā tirgū. Šo reklāmu var izvietot visā pilsētā vai tikai konkrētā pilsētas daļā.
http://www.youtube.com/watch?v=OXW4dQBSnl8

Autora komentārsAtvērt
Atlants