Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 1.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 2.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 3.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 4.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 5.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 6.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 7.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 8.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 9.
  • Konspekts 'Tematiskais plānojums 4.klasei', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Mācību priekšmeta mērķis
Sekmēt skolēnu gatavību pieņemt un īstenot sociāli atbildīgus lēmumus personiskajā, profesionālajā un sabiedriskajā dzīvē demokrātiskā sabiedrībā.
Mācību priekšmeta uzdevumi
1.–3. klases posmā radīt skolēnam iespēju:
• apzināties veselīgu paradumu nozīmi un attīstīt veselīgus paradumus;
• gūt izpratni par ētiskajām vērtībām – godīgumu, čaklumu, uzticību, draudzību, mīlestību;
• apgūt drošības noteikumus, kuri jāievēro, lai saglabātu drošību dažādās ikdienas dzīves situācijās (drošība uz ielas, skolā, sporta nodarbībās, atpūšoties);
• attīstīt pilsoniskās aktivitātes prasmes
Mācību saturs
Sociālo zinību mācību saturs izriet no sociālo zinību pamatizglītības standartā noteiktā obligātā satura. Mācību saturs konkretizēts katram pamatizglītības posmam – 1.–3., 4.–6. un 7.–9. klasei – atbilstoši sociālo zinību obligātā satura struktūrelementiem (skat. tabulu).
Katrai klasei atbilstoši skolēnu vecumposma īpatnībām, ievērojot viņu intereses un vajadzības, ir noteikti 3–10 temati. Katra temata apguvei norādīts ieteicamais maksimālais stundu skaits. Skolotājam, novērtējot katras klases skolēnus – viņu spējas, intereses, jāizlemj, cik stundu konkrēti atvēlēt katra temata apguvei, nepārsniedzot norādīto maksimālo stundu skaitu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants