Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 1.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 2.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 3.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 4.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 5.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 6.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 7.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 8.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 9.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 10.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 11.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 12.
  • Referāts 'Interaktīvo un interneta mediju attīstības tendences Latvijā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Visstraujāk augošais medijs    4
3.  Interneta mediju sadalījums    5
4.  Interneta mediju priekšrocības salīdzinājumā ar tradicionālajiem medijiem    6
5.  Interneta auditorijas sadalījums 2005. gadā    7
6.  Interneta mediju piedāvājumu apskats    9
7.  Internet aptaujas    11
8.  Kāpēc būtu izdevīgi reklamēties internetā?    12
9.  Nobeigums    13
Darba fragmentsAizvērt

Ievads.

Mēs visi jau sen dzīvojam 21 gs. un internets mūsu dzīvē sāk ieņemt arvien lielāku lomu. Līdz ar to arī tā sauktie jaunie mēdiji sāk iekarot mediju tirgu. Viss rit uz priekšu un interneta mediji, protams, arī attīstās.
Šo darbu izvēlējos tādēļ, ka pats esmu progresīvs jaunietis un daudz izmantoju internetu, mantoju arī interneta medijus, to sniegtās priekšrocības, to plusus. Pieaugot šo mediju auditorijai attīstās šie mediji tālāk, apgūst jaunas nišas, kas padara šos medijus daudz vērtīgākus un iekārojamākus patērētājiem.


Visstraujāk augošais medijs.

Nenoliedzami pasaule un , protams, Latvija ir iegājusi jaunā ērā – tehnoloģiju ērā. Ir teiciens „ Kas nemainīsies tas izzudīs” un uz medijiem arī savā veidā šis teiciens attiecās. Pašlaik pati progresējošākais mediju atzars ir interneta jeb interaktīvais medijs, kas strauji ieņem savu vietu tirgū un jau konkurē ar ilgstošajiem medijiem ( tā sauktajiem vecajiem medijiem ) un drīzumā arī tos izkonkurēs, jo arvien vairāk cilvēkiem ir pieejams internets un tā plašās iespējas.
Interneta lielākā priekšrocība ir tā, ka tajā ir sakopota milzīga informācija un tā ir viegli pieejama, regulāri to atjauno, tā ir bez maksas(pagaidām). Nav svarīgs arī laika aspekts, kas atkal iegrožo tādus medijus kā TV un radio, jo internetā tev vajadzīgo informāciju ir viegli sameklēt jebkurā diennakts laikā.
Pēdējā pusgada laikā internetu lietojuši 44% jeb 797 000 Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 12% vairāk nekā pērn šajā laikā, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras "TNS Latvia" veiktais pētījums. Apmeklētākā Latvijas interneta lapa rudens periodā joprojām bijusi "draugiem.lv" – 283 000 iedzīvotāju, "Google.lv" – 281 000, "Inbox" – 264 000, un "Delfi" latviešu un krievu valodā, kuru apmeklētāju skaits sasniedza 234 000.

Autora komentārsAtvērt
Atlants