Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikā', 1.
  • Konspekts 'Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikā', 2.
  • Konspekts 'Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikā', 3.
  • Konspekts 'Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikā', 4.
  • Konspekts 'Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikā', 5.
  • Konspekts 'Reklāma mārketinga procesā. Reklāmas sociāli-ekonomiskā loma. Reklāmas klasifikā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir viens no spēcīgākajiem un biežāk lietotajiem mārketinga instrumentiem. Ar reklāmas palīdzību var radīt sev vēlamo ietekmi uz patērētāju un galarezultātā gūt peļņu. Viss ir atkarīgs no tā cik šī reklāma ir efektīva un labi izstrādāta. Mārketinga un reklāmas speciālistiem ir smagi jāstrādā lai „aizsniegtu” patērētājus, bet mērķis bieži vien attaisno ieguldītos līdzekļus.
Reklāma (advertising) ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāmai ir raksturīga, pirmkārt, maksas forma (piemēram, uzņēmums pērk avīzē laukumu savai reklāmai) un, otrkārt, masveidība (piemēram, reklāmu var izplatīt lielā metienā avīzēs un žurnālos, televīzijā u.tml.). [1., 483]
Reklāmas galvenie uzdevumi ir:
sekmē preces vai pakalpojumu atpazīstamību, lai arī kas šo produktu pārdotu, nostiprina ticību šiem produktiem;
stimulē konkrēta uzņēmuma markas produkta pieprasījumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants