Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības valsts pārvaldē un politikā', 1.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības valsts pārvaldē un politikā', 2.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības valsts pārvaldē un politikā', 3.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības valsts pārvaldē un politikā', 4.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības valsts pārvaldē un politikā', 5.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības valsts pārvaldē un politikā', 6.
  • Konspekts 'Sabiedriskās attiecības valsts pārvaldē un politikā', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Politiskās komunikācijas mērķis ir pārliecināt iedzīvotājus un iegūt sabiedrības piekrišanu spēkā esošam, jaunajam vai ierosinātajam budžetam, likumprojektam, stratēģijai vai noteikumiem. Lai sasniegtu šo mērķi, politiskie līderi bieži vien mēģina savas politiskās nostādnes un pozīcijas izskaidrot un sasniegt pēc iespējas lielāku iedzīvotāju atbalstu. Tātad šī ir cīņa par sabiedrības atbalsta iegūšanu.
Valstīs, kur masu saziņas līdzekļus kontrolē valdība, efektīva stratēģija ietver visu masu saziņas līdzekļu redaktoru ietekmēšanu, kas palīdz kontrolēt sabiedrības viedokli. Savukārt, jebkurā demokrātiskā valstī viens no galvenajiem politiskajiem dialogiem šajā stratēģiskajā jautājumā noris starp izpildvaras un lēmējvaras pārstāvjiem. Valdības sabiedrisko attiecību veidotājiem bieži rodas jautājums, vai viņiem sabiedrisko attiecību informācija būtu jāadresē likumdevējiem vai arī tieši sabiedrībai. Parasti informāciju adresē abām mērķauditorijām.
Informēšana.
Ja izmanto šo stratēģiju, galvenais mērķis ir informēt sabiedrību pat valsts institūciju sniegto informāciju un pakalpojumiem, kas ir pieejami iedzīvotājiem. Šis ir ikdienas komunikācijas veids- informācijas izplatīšana vai atbilžu sniegšana uz iedzīvotāju un masu saziņas līdzekļu jautājumiem.…

Atlants