Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 1.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 2.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 3.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 4.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 5.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 6.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 7.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 8.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 9.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 10.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 11.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 12.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 13.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 14.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 15.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 16.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 17.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 18.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 19.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 20.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 21.
  • Referāts 'Reklāmas radošais plāns "Thermopal" produktam', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KOMPĀNIJAS APRAKSTS    4
2.  PRODUKTA RAKSTUROJUMS    5
2.1.  Produkta dzīves cikls    6
2.2.  Diferenciācijas līmenis    6
2.3.  Produkta pozīcija tirgū    7
3.  REKLĀMAS MĒRĶI    9
4.  REKLĀMAS RADOŠĀ STRATĒĢIJA    10
4.1.  Mērķa tirgus    10
4.1.1.  Patērētāju rīcības modelis    11
4.2.  Mēdija izvēle    13
4.3.  Reklāmas mērķi, veids un objekti    14
4.4.  Teksta stratēģija un taktika    16
4.4.1.  Ziņojuma un teksta analīze    18
5.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    21
6.  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    22
Darba fragmentsAizvērt

Šī darba mērķis ir reklāmas radošā darba plāna izstrāde SIA „AVG grupa“ Thermopal produktam, kā arī formulēt konkrētu mēŗķi reklāmas kampaņai un konkrētam sludinajumam, izstrādāt šo sludinājumu. Šīs kompānijas produktu izvēlējos, jo labi pārzinu uzņēmuma darbīabs specifiku kā arī pārzinu konkrēti minēto produktu, kā arī pārzinu uzņemuma klientus, kas tieši tiem ir svarīgākais un kādas ir šo klientu vēlmes un vajadzības. Lai varētu izstrādāt reklāmas radošo darba plānu, darbā būs nepieciešams risināt šadus uzdevumus:
Produkta raksturojums;
Reklāmas mērķu noteikšana;
Reklāmas radošās stratēģijas izstrāde;
Reklāmas sludinājuma izveidošana.
Kad būs noskaidrotas augstāk minētās lietas, tad būs iespējams precīzi sagatavot reklāmas sludinajumu tieši šai kompānijai un konkrētajam produktam.
Izstrādājot šo reklāmas kursa darbu, es balstīšos uz mācību materiāliem un lekciju pierakstiem, kas salīdzinoši ar vispārējo iformāciju ir daudz pilnīgāki un daudz vieglāk saprotami, uzņēmuma nepublicētiem materiāliem, savām teorētiskajām zināšanām un personīgajām domām kā arī izmantošu internetā pieejamos informācijas resursus un mārketiga torijas grāmatu. Kursa darba noslēgumā tiks sagatavots pats reklāmas sludinājums, tāds, kādu to vēlas redzēt uzņēmuma vadība un tāds, kas spētu sasniegt izvirzītos mēŗķus, jo reklāmas kampaņas ir salīdzinoši dārgi pasākumi, un tāpēc nepieciešama produktīva naudas izlietošana un izvirzīto mērķu sasniegšana.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants