Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Cena, tās aprēķināšana', 1.
  • Konspekts 'Cena, tās aprēķināšana', 2.
Darba fragmentsAizvērt

7. Nosakiet uzņēmuma cenu veidošanu ietekmējošos faktorus un piemērotāko cenu veidošanas stratēģiju. Atbildes pamatojiet!
Iekšējie cenu veidošanu ietekmējošie faktori:
1) Tirgus politika uz uzņēmuma stratēģija – piena tirgū Latvijā ir spēcīga konkurence, tādēļ ikvienam, kas mēģina ienākt tirgū vai nostiprināt pozīcijas, ir jāpieņem esošie noteikumi, jāpielāgojas prasībām, kas varētu nebūt izdevīgas finansiālā ziņā;
2) Ražošanas procesa īpatnības – ražošanai nepieciešamas speciālas iekārtas, kas atbilst ES normām, kas palielina produktu cenas;
3) Tirgus ietilpība, dinamika, struktūra – tā kā piena tirgus Latvijā ir ļoti plašs un ir daudz spēcīgu konkurentu, kas ietekmēs produktu cenas;
4) Firmas imidžs – uzņēmumam ir būtiski uzlabot savu atpazīstamību pircēju vidū, jo tādā veidā var panākt, ka izvēlēsies tieši šī uzņēmuma produkciju; …

Autora komentārsAtvērt
Atlants