Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 1.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 2.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 3.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 4.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 5.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 6.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 7.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 8.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 9.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 10.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 11.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 12.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 13.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 14.
  • Prezentācija 'Komerctiesību attīstības vēsture Francijā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Oficiāla tirdzniecības tiesību izveide sākās ar 1673.gada Tirdzniecības ordonanses pieņemšanu.
Liela ietekme uz tirdzniecības tiesību attīstību visā Eiropā bija 1807.gadā izdotajam Napoleona tirdzniecības kodeksam, kas ar panākumiem darbojās vairākās valstīs.
Francijas komerctiesībās tiek izšķirti t.s. absolūtie komercdarījumi, kas uzskaitīti likumā un kuru dalībnieki var būt gan komersanti, gan arī personas, kas nav komersanti. Taču līdzās šiem darījumiem tiek izšķirti arī t.s. relatīvie komercdarījumi jeb visi tie darījumi, kurus slēdz komersanti.
Francijā pastāv privāttiesību duālisma sistēma. Atbilstoši šai sistēmai līdzās civiltiesību kodifikācijai pastāv atsevišķa komerctiesību (tirdzniecības tiesību) kodifikācija, kas regulē specifiskas privāttiesiskās attiecības, kuras saistītas ar komercdarbību un kurām raksturīga operativitāte, kā arī paaugstināta uzticības aizsardzības, publicitātes un atbildības pakāpe.
Francijas komerciālās attiecības negatīvi ietekmēja krīze, bet statistikas prognozes uz 2015. gadu paredz ražošanas un ekonomiskas izaugsmi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants