Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Servisa apmācība', 1.
  • Konspekts 'Servisa apmācība', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Atceries!
Būt par mūsu pārstāvi nozīmē sagaidīt katru klientu kā labāko draugu, lai viņam būtu vēlme atgriezties pie mums vēl un vēl.

Koncepts
Mēs esam cilvēkiem kustībā;
Ātrs, ērts serviss;
Noteikts cenu līmenis;
Izdevīgs darba laiks.

Nākotnes mērķi
Kompānijas pakalpojumu attīstības balstīsies uz mūsu klientu pieprasījuma vēlmēm:
”Mēs padarīsim dzīvi jaukāku un drošāku daudziem cilvēkiem, ko sastopam katru dienu, mēs esam vistuvāk.”

Kas ir serviss?
Serviss ir produkts – tas ir jāpārdod, tas ietver sevī trīs elementus:
1.veikals (izskats, pieejamība, vide);
2.Prece, produkti (izvēles iespējas, kvalitāte, cena, preces ekspozīcija);
3.Apkalpojošais personāls (atsauksmes, mūsu izvēle arī turpmāk, klientu apmierinātība).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants