Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 6.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 7.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 8.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 9.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 10.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 11.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 12.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 13.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 14.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 15.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības un mārketings', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sabiedrisko attiecību definīcijas    4
1.1.  Sabiedrisko attiecību darbības virzieni un funkcijas    5
1.2.  Sabiedrisko attiecību mērķgrupas, mērķsabiedrība    6
2.  Mārketinga definīcijas    8
2.1.  Mārketinga funkcijas un darbības virzieni    9
2.2.  Mārketinga mērķa tirgus    10
3.  Atšķirīgais starp sabiedriskajām attiecībām un mārketingu    12
  Secinājumi    15
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Lai organizācija labi funkcionētu ir nepieciešams gan sabiedrisko attiecību speciālists, gan mārketinga speciālists, kuri pilda savai nozarei atbilstošos uzdevumus un funkcijas. Mūsdienu sarežģītajā uzņēmējdarbības vidē ir nepieciešami labi speciālisti, nepietiks ar to, ka šīs abas nozares apvienos. Mārketings atbild par patērētāju vēlmēm, vajadzībām, sniedzot cilvēkiem to ko tie vēlas. Turklāt sabiedriskās attiecības sniegs patērētājiem informāciju par organizāciju, nesīs tās labo slavu sabiedrībā un uzturēs labas attiecības ne tikai starp organizāciju un sabiedrību, bet arī pašā organizācijā, lai tā spētu koncentrēties uz tās noteikto mērķi.
Mārketingam un sabiedriskajām attiecībām ir jābūt kā labiem draugiem, lai sasniegtu savus mērķus.
Darba mērķis ir noskaidrot atšķirīgo starp sabiedriskajām attiecībām un mārketingu.
Mērķa sasniegšanai darbā nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
1. Izpētīt un analizēt literatūras avotus par sabiedriskajām attiecībām un mārketingu.
2. Noskaidrot, kas ir mārketings un sabiedriskās attiecības.
3. Noskaidrot mārketinga un sabiedrisko attiecību darbības virzienus un funkcijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants