Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Kāzusa atrisinājums', 1.
  • Paraugs 'Kāzusa atrisinājums', 2.
  • Paraugs 'Kāzusa atrisinājums', 3.
  • Paraugs 'Kāzusa atrisinājums', 4.
  • Paraugs 'Kāzusa atrisinājums', 5.
  • Paraugs 'Kāzusa atrisinājums', 6.
Darba fragmentsAizvērt

I.Lai pārliecinātos, ka šis negadījums noticis tieši viesnīcas restorānā jāizsauc Pārtikas un veterinārais dienests, lai konstatē šo faktu, pārbaudot ēdienus ar kuriem it kā saindējušies viesi. Viesnīca var atzīt sevi par vainīgu un kompensēt radušos zaudējumus. Ja viesnīca atsakās kompensēt, tad viesi var griezties tiesā ar sūdzību, ja Pārtikas un veterinārais dienests atzina viesnīcu par vainīgu. Vispārējā cilvēktiesību deklarācijas 3. pantā „Katram cilvēkam ir tiesības uz dzīvību, brīvību un personas neaizskaramību.”
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 13. Panta 1. Daļā „Pakalpojuma sniedzēja pienākums ir nodrošināt pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem. Precei un pakalpojumam jāatbilst pakalpojuma sniedzēja sniegtajiem paziņojumiem par šo preci vai pakalpojumu.” Šī paša likuma 14. Panta 2. Daļa teikts „ Pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem, ja tas rada vai var radīt apdraudējumu patērētāja mantai, veselībai, dzīvībai.”
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 29. Panta 1. Punktā teikts „Patērētājs, kuram sniegts līguma noteikumiem neatbilstošs pakalpojums, ir tiesīgs pieprasīt, lai pakalpojuma sniedzējs veic vienu no šādām darbībām:
1)Attiecīgi samazina pakalpojuma cenu;
2)Bez atlīdzības novērš sniegtā pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājiem izdevumus par neatbilstības novēršanu;
3)Izgatavo citu lietu no tāda paša vai tādas pašas kvalitātes materiāla vai sniedz līguma noteikumiem atbilstošu pakalpojumu;
4)Atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par pakalpojumu samaksāto naudas summu.”…

Autora komentārsAtvērt
Atlants