Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 1.
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 2.
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 3.
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 4.
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 5.
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 6.
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 7.
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 8.
  • Referāts 'Stereotipizācijas efekti veselīgu produktu reklāmas. Konkrētu piemēru analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Mūsdienās izplatītākie stereotipi pastāv par sieviešu un vīriešu lomu sabiedrībā.
2. Stereotipi par veselīgiem produktiem vairāk tiek attiecināti un tēmēti uz sieviešu auditoriju, jo tieši sievietes ir tās, kas vairāk rūpējas gan par savu, gan ģimenes labklājību.
3. Cilvēki saprot, ka reklāmas ir balstītas uz dažāda veida stereotipiem, bet tāpat nemitīgi labprātīgi pakļaujas to ietekmei.
4. Izplatītākie stereotipi veselīgu produktu reklāmās ir saistīti un tendēti uz sievietēm.
5. Būtiskākie stereotipi saistās ar cilvēku izskatu, vieglu un ātru veselības iegūšanu, lomu sabiedrībā un ģimenē.
6. Daudzus stereotipus nevar balstīt uz loģiskiem un izskaidrojamiem faktiem.


Autora komentārsAtvērt
Atlants