Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 5.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās un problēmas', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Globālā mārketinga attīstība.
Vietējā marka – marka, kura tiek pārdota vienā valstī.
Reģionālā marka – marka, kura iegūstama kādā reģionālā blokā.
Globālā marka – marka, kuru var iegūt vairumā pasaules valstīs un vietās.
Globālā mārketinga nepieciešamība parādās, kad uzmanības centrs tiek pārnests no produkcijas importa uz eksportu. Globālā reklāma domāta viena produkta virzīšanai veselā virknē valstu.
Eksports nozīmē citas valsts sadales sistēmu.
Importētājs:
Reklāma;
Mārketings konkrētā valstī.
Pārstāvis:
Konkrētu jautājumu risināšana;
Darba kontrole;…

Atlants