Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas, to klasifikācija. Reklāmas klasifikācija, tās izplatīš', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas, to klasifikācija. Reklāmas klasifikācija, tās izplatīš', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas, to klasifikācija. Reklāmas klasifikācija, tās izplatīš', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas, to klasifikācija. Reklāmas klasifikācija, tās izplatīš', 4.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas, to klasifikācija. Reklāmas klasifikācija, tās izplatīš', 5.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas, to klasifikācija. Reklāmas klasifikācija, tās izplatīš', 6.
  • Konspekts 'Mārketinga komunikācijas, to klasifikācija. Reklāmas klasifikācija, tās izplatīš', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņu nepieciešamība un to organizācijas problēmas.
Reklāmas kampaņas ir nepieciešamas lai sasniegtu noteikto mērķa auditoriju, tāpēc tiek veidotas dažādas reklāmu kampaņas, lai piesaistītu cilvēku uzmanību, ietekmētu potenciālo pircēju lēmumu par pirkumu, kā arī attēlotu uzņēmuma darbību un tā produktu vai pakalpojumu īpašības. Reklāmas kampaņas ir sarežģīt process kurās ietilpst, piemēram, plānošana, izstrāde, novērtēšana utt. Tās ir nepieciešamas lai informētu par produktiem/pakalpojumiem, pārliecinātu pircējus tos iegādāties, atgādinātu par to esamību vai labajām īpašībām un pastiprinātu viedokli par to izvēli.
Reklāmas kampaņu organizācijas problēmas ir saistītas ar nepareiziem aprēķiniem, nododamās informācijas izveidi, nepilienveidīgu likumdošanu, ētikas normām starp reklāmdevējiem, patērētāju tiesību aizsardzības asociācijām u.tml. Problēmas var būt saistītas ar reklāmas kampaņas plānošanu, lēmumu pieņemšanu un izstrādi. Reklāmas kampaņām problēmas var sagādāt pircēju vienaldzība un negatīva attieksme pret produktu, pakalpojumu vai zīmolu. Arī reklāmas kampaņas izmaksas uzņēmumiem var sagādāt lielas grūtības – tā ir viena no sarežģītākajam problēmām. Reklāmas izplatīšanas līdzekļiem ir savas nepilnības un negatīvās sekas. Reklāmas var būt neefektīvas, tās var nespēt ietekmēt konkrēto mērķa auditoriju ekonomisku apstākļu dēļ jeb mērķa auditorijas nespējas iegādāties preci vai pakalpojumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants