Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Audzināšana', 1.
  • Referāts 'Audzināšana', 2.
  • Referāts 'Audzināšana', 3.
  • Referāts 'Audzināšana', 4.
  • Referāts 'Audzināšana', 5.
  • Referāts 'Audzināšana', 6.
  • Referāts 'Audzināšana', 7.
  • Referāts 'Audzināšana', 8.
  • Referāts 'Audzināšana', 9.
  • Referāts 'Audzināšana', 10.
  • Referāts 'Audzināšana', 11.
  • Referāts 'Audzināšana', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Audzināšanas mērķis    4
2.  Audzināšanas metodes    4
3.  Ievērojamu filozofu un pedagogu uzskati par audzināšanu    4
4.  Audzināšanas principi    5
5.  Audzināšanas procesa būtiskākās iezīmes    8
6.  Audzināšanas teorijas    8
7.  Audzināšanas sociālie uzdevumi    8
8.  Priekšstati par audzināšanu    9
  Secinājumi    11
  Bibliogrāfija    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Audzināšana ir neatņemama gan skolas, gan ģimenes dzīves sastāvdaļa. Tā ir svarīgs komponents arī katras valsts dzīvē, jo tieši jaunā paaudze veidos turpmāko valsts kultūras dzīvi. Tikai labi un pareizi audzināti bērni spēj izveidot sabiedrību ar augstu labklājības un kultūras līmeni. Kāda valstī ir audzināšana, tāda arī ir kultūras dzīve.
Patiesībā audzināšana ir ļoti sarežģīts un atbildīgs uzdevums. Pedagogi savā ziņā uzņemas atbildību par valsts nākotnes veidošanu.
Laika gaitā attieksme pret audzināšanu ir mainījusies. Arī tās metodes ir mainījušās. Pasaules vēsturē gan teorētiski, gan praktiski ir pastāvējušas daudzas un dažādas audzināšanas metodes.
Audzināšana ir ļoti nozīmīgs pedagoģijas aspekts. To pat varētu identificēt ar pašu pedagoģiju, tikai šaurākā nozīmē.
Rakstot darbu, noskaidrojās, ka audzināšanai ir daudz dažādu iedalījumu un aspektu ( metodes, principi, uzdevumi utt.), tā ir kā plaša sistēma. Ja jau tā ir tik plaši un daudz pētīta un apspriesta, tad tam ir pamats. Tātad audzināšana tiešām ir ļoti nozīmīga valsts attīstības sastāvdaļa.

Autora komentārsAtvērt
Atlants