Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Reklāma', 1.
  • Konspekts 'Reklāma', 2.
  • Konspekts 'Reklāma', 3.
  • Konspekts 'Reklāma', 4.
  • Konspekts 'Reklāma', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir informācijas izplatīšana , tās nodošana plašākai auditorijai. Latviešu autori V.Praude un J.Belčikovs reklāmas jēdzienu skaidro kā komunikācijas izpausmi ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Parasti literatūras avotos, katrs autors sniedz savu redzējumu uz jēdzienu terminu, bet skaidrojuma nozīme visiem ir aptuveni vienāda, tik atšķiras definīcijas.
Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tā. Reklāmai ir jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojuma saskaņā ar godprātīgu praksi un godīgas konkurences principiem. Reklāma ir atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības formas. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants