Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas ekonomiskā analīze', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas ekonomiskā analīze', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas ekonomiskā analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma reklāmas budžeta plānošanas metodes.
Nav šaubu par to, ka uzņēmuma reklāmas budžets ir jāplāno.Un tam var izmantot dažādas metodes.
Procents no realizācijas apjoma-balstoties uz produkcijas realizācijas apjomu;
Mērķis – uzdevumi – metodes pamatā ir vēlamās pircēju reakcijas sasniegšana;
Ekspertu vērtējuma metode – eksperti sniedz savas prognozes par nepieciešamajām izmaksām;
Paritāte pret konkurentiem – izmaksu plānošana pretsvarā konkurentiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants