• Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi

     

    Eseja3 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi', 1.
  • Eseja 'Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi', 2.
  • Eseja 'Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi', 3.
  • Eseja 'Skolotāju vērtēšanas sistēmas objektivitāte, ja skolēni darbojas kooperatīvi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kooperatīvā mācīšanās ir viena no nozīmīgākajām interaktīvajām mācīšanās stratēģijām jeb to var arī dēvēt kā mācīšanās sadarbojoties. Sadarbība raksturo savstarpēji saistītu cilvēku sabiedrību, tāpēc ikviena sabiedrības tendence, virzība vai izpausme būs produktīvāka, ja mijiedarbības veids starp cilvēkiem, kas tajā iesaistījušies, izpaudīsies sadarbībā. Kooperatīvajā mācīšanā audzēkņi izmanto savu pieredzi, savus intelektuālos un emocionālos resursus, viens otru bagātina, māca un mācās. Kooperatīvā mācīšanās ietver divus mērķus – akadēmisko un sociālo.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants