Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Brenda globalizācija', 1.
  • Prezentācija 'Brenda globalizācija', 2.
  • Prezentācija 'Brenda globalizācija', 3.
  • Prezentācija 'Brenda globalizācija', 4.
  • Prezentācija 'Brenda globalizācija', 5.
  • Prezentācija 'Brenda globalizācija', 6.
  • Prezentācija 'Brenda globalizācija', 7.
  • Prezentācija 'Brenda globalizācija', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Globalizācija
Globalizācija ir viens no grūtāk definējamiem jēdzieniem.
(Nav iespējams skaidrot ar vienu, konkrētu un neapstrīdamu definīciju. )
Lūk, dažas no definīcijām:
- (burtiski) vispārējs, tāds, kas aptver visu zemeslodi;
- daudzdimensionālu sociālo procesu kopums, kurš rada, pavairo, paplašina un intensificē savstarpējo sociālo atkarību un informācijas apmaiņu visā pasaulē;
- daudzšķautnains process, saistīts ar ekonomiskām, sociālām, tehnoloģiskām, politiskām un citām izmaiņām, kuru rezultātā vairums pasaules valstu un ģeogrāfisko reģionu kļūst savstarpēji ciešāk saistīti, taču arī vairāk atkarīgi viens no otra;
- pasākumi, kuru mērķis ir uzsākt un veicināt tirdzniecību starp valstīm;
- pāri valstu un reģionu robežām ir pieejami pakalpojumi, nostiprinās ekonomikas funkcionēšanas scenāriji un izplatās plašām teritorijām kopīgas un līdzīgas kultūras vērtības;
- biznesa idejas un prakses atslēga;
- izplatība.

Kas palīdz iekļūt brenda topa augšgalā?
Aktīva komunikācija;
Interneta nozīmes palielināšanās mūsu dzīvē;
Mainība līdz laikam;
Produkta piedāvājuma un kvalitātes uzlabošanās;
Ilgtermiņa skatījuma saglabāšana. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants