Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 1.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 2.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 3.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 4.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 5.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 6.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 7.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 8.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 9.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 10.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 11.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 12.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 13.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 14.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 15.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 16.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 17.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 18.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 19.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 20.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 21.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 22.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 23.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 24.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 25.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 26.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 27.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 28.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 29.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 30.
  • Referāts 'Mazākumtautību jauniešu integrācija vidusskolu klasēs', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sabiedrības integrācija    4
1.1.  Vajadzība pēc sabiedrības integrācijas    5
1.2.  Sabiedrības integrācijas programma    7
1.3.  Jaunieši un sabiedrības integrācija    8
2.  Anketu rezultāti un secinājumi    9
2.1.  Integrācijas nozīmība jauniešu skatījumā    9
2.2.  Nepieciešamība iekļauties latviešu sabiedrībā    11
2.3.  Iekļaušanās problēmas Latvijas sabiedrībā    13
2.4.  Diskriminācija Latvijas sabiedrībā    15
3.  Mazākumtautību jauniešu integrācija Iecavas vidusskolas 12.c klasē    17
3.1.  Kādā valodā vēlas mācīties Iecavas vidusskolas jaunieši?    18
3.2.  Kā jaunieši vērtē savas latviešu valodas zināšanas?    19
3.3.  Kāpēc ir jāzina latviešu valoda?    20
3.4.  Kur visbiežāk runājiet latviešu valodā?    21
3.5.  Kādas tautības cilvēki ir jūsu ģimenē?    22
3.6.  Kādas tautības cilvēki ir jūsu paziņu un draugu vidū?    23
  Secinājumi    24
  Izmantotā literatūra    26
  Pielikums    28
  1.pielikums    28
  2.pielikums    29
  3.pielikums    30
  4.pielikums    31
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas skolas joprojām ir diezgan tālu no modeļa, kas paredz pāreju uz lielāku latviešu mācībvalodas proporciju mazākumtautību skolās (klasēs). Skolas neveicina sabiedrības etnisko dalīšanu, bet veicina saliedētību daudzveidībā. Izglītības politikas ieviesējiem trūkst būtiskas informācijas, lai identificētu tās jomas, kur pastāvošs struktūras pretestība pakāpeniskajai nošķirtības pārvēršanai ir īpaši izteikta. Šī zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir izpētīt, kā notiek mazākumtautību skolēnu integrācija Iecavas vidusskolas klasēs.
Pētījuma autori definē iekļaušanu kā pretstatu norobežošanai, un pētījuma teorētiskais pamatojums izriet no pieņēmuma, ka gadījumos, ja izglītojamo mērķa grupa ir sociāli vai etniski neviendabīga, diferencēta pieeja var būt pamatota un pat nepieciešama, tomēr norobežojoša un nevienlīdzīga pieeja nav pieļaujama.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants