Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 1.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 2.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 3.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 4.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 5.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 6.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 7.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 8.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 9.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 10.
  • Referāts 'Telefona saruna lietišķajā etiķetē', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Kļūdas lietišķajās sarunās    6
  Retorikas metodes    8
  Spekulatīvās metodes    9
  Kas jāievēro paceļo klausuli?    10
  Izmantotā literatūra    11
Darba fragmentsAizvērt

Būt pieklājīgam ir izdevīgi vienmēr un visur. Pieklājība ir pasaulē vienīgais ieguldījums, kas neko nemaksā, bet nodrošina neizmērojamas dividendes- apkārtējo cilvēku cieņu, kas ar laiku var pāraugt draudzībā un mīlestībā, spēju saglabāt iekšējo harmoniju un, ja nepieciešams, pārvarēt stindzinošo kautrību. (Gita Gulēna)
Etiķete ir sabiedrībā vai kādā sabiedrības grupā pieņemti nerakstīti noteikumi, kas nosaka cilvēka saskarsmes ārējās izpausmes. Gan etiķetes noteikumu ievērošana, gan atkāpšanās no tiem kalpo vienam mērķim- lai citiem cilvēkiem mūsu sabiedrībā būtu patīkami. Zināšanas etiķetē ļauj justies sabiedrībā droši un pārliecināti. Taču nejaukam cilvēkam tā nepalīdzēs- svarīgāka ir arī iekšējā kultūra. Mūsdienu etiķete ir racionāla un lietišķa.
Latvijā strādājot un veicot darījumus un darījuma sarunas, bieži nākas kontaktēties ar dažādiem cilvēkiem. Daudzos no šiem gadījumiem sarunu puses vēlas apmierināt savas vajadzības ar otras puses palīdzību, veikt darījumu un piedāvāt preci. No tā, vai sarunu partneri prot vadīt lietišķās sarunas, atkarīgs darījuma rezultāts un tas vai abu pušu vajadzības tiks apmierinātas. Tādēļ pašu dalībnieku interesēs ir apgūt lietišķo sarunu mākslu un kontroli. Laika gaitā, balstoties uz iegūto pieredzi ir izveidojies priekštats, pēc kura jāvadās lietišķajās sarunās, novirzīšanās un noteikumu neievērošana no tā palielina iespēju, ka sarunas būs neveiksmīgas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants