Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 1.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 2.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 3.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 4.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 5.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 6.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 7.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 8.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 9.
  • Referāts 'Mediju pētījums par televīziju Latvijā', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Septembrī    4
1.2  Oktobrī    5
1.3  Novembrī    7
2.  Populārākās televīzijas programmas pa kanāliem    10
3.  Secinājumi    10
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās televīzija ir neatņemama dzīves sastāvdaļa. To var uzskatīt par kultūras veicinātāju,
kultūras iznīcinātāju, par lieku vai lietderīgu laika aizpildītāju, u.tml. Taču galvenā televīzijas funkcija ir informācijas sniegšana sabiedrībai. Televīzija atstāj spēcīgu un paliekošu, pat hipnotisku iespaidu uz saviem skatītājiem, tāpēc to var uzskatīt par vienu no informācijas laikmeta spēcīgākajiem ieročiem. Skatoties televīziju, cilvēks to uztver trijos veidos reizē; attēls, skaņa un kompozīcija.1 Tas televīzijai sniedz ievērojamas priekšrocības uz citu mediju fona. Televīzijas realitāte burtiski aptver skatītāju skatīšanās laikā, jo vairākas cilvēka uztveres īpašības tajā brīdī ir aizņemtas un nespēj uztvert blakus informāciju. Tieši šis aspekts TV padara par ļoti pievilcīgu mediju reklāmdevēju vidū. Un tieši reklāmas ir galvenais TV iztikas avots. Jo labāki reitingi konkrētam TV kanālam, jo vairāk reklāmdevēju vēlies nopirkt reklāmas laiku. Tāpat ir ar noteiktiem raidījumiem – jo vairāk skatītāji vēlas redzēt kādu raidījumu, jo populārāks tas ir un arvien vairāk reklāmdevēju vēlēsies raidījuma laikā izvietot tieši savas reklāmas.
TNS Latvia ir vienīgā kompānija Latvijā, kura 1999. gadā ir sākusi un turpina televīziju auditorijas mērījumus izmantojot speciālu tehnisko aprīkojumu – TV Metrus un piedāvā klientiem standarta servisu šīs informācijas izplatīšanā un analīzē. Latvijas televīzijas kanālu auditoriju pētījums tiek veikts regulāri visu gadu un tā mērķis ir iegūt informāciju par Latvijas televīziju kanālu skatītāju auditoriju, informāciju par auditoriju raksturojošām pazīmēm; informāciju par dažādu televīzijas kanālu skatīšanos konkrētajās mērķa grupās, par reklāmas kampaņu sasniegto auditoriju. Pētījuma rezultātus kā oficiālu norēķina vienību izmanto Latvijas reklāmas industrija.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants