Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskā saskarsme ar bērniem. Saskarsme ar bērniem bija laba, bērni bija atvērti sarunām, manām vadītajām aktivitātēm un nodarbībai. Pirmās dienas bija nepieciešamas, lai labāk iepazītu bērnus, bērnu savstarpējās attiecības. Tas bija nepieciešams, lai zinātu kā rīkoties dažādās situācijās, ka bērni reaģēs. Tā kā daudzi bērni bija pazīstami personīgi, nebija grūtību ar iepazīšanos. Mazliet grūtības sagādāja kontakts ar zēniem, zēni nespēja mani pieņemt kā skolotāju, bet pieņēma mani kā sabiedroto, reizēm neklausoties manā stāstītajā un manos aizrādījumos.
Sadarbības prasmes ar kolēģiem. Potenciālie kolēģi mani uztvēra ar nopietnību, izturējās kā pret kolēģi. Ar dažiem kolēģiem apspriedām bērnudārza dzīvi, plānotos pasākumus, apsvērām iespēju turpmāk sadarboties. Vairāk kontakta bija ar audzinātāju, pie kuras grupiņā vēroju un vadīju savu praksi. Kontakts bija izveidojies labs, pārrunājām ikdienas bērnudārza dzīvi, bērnu uzvedību dažādās situācijās, kopīgi plānojām un vadījām dienas aktivitātes, nodarbības, pastaigas.
Sadarbība ar vecākiem. Vecāki bija informēti par manu klātbūtni grupiņā. Ar vecākiem tieša kontakta nebija.

Autora komentārsAtvērt
Atlants