Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga plāna struktūra', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga plāna struktūra', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga plāna struktūra', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga plāna struktūra', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Darbs ar klientiem – uzņēmuma darbs ir saistīts ar klientu apkalpošanu ikdienā un vakaros, katram klientam tiek pievērsta individuāla pieeja, jo piedāvājuma klāsts ļoti plašs.
Piedāvājuma politika (jauna piedāvājuma izstrāde, esoša piedāvājuma uzlabošana, sortimenta paplašināšana/ sašaurināšana utt.)
Cenas veidošanos ietekmē : izmaksas, iepirkuma cena, sezona, likumdošana(nodokļu kāpums)
Pieprasījums: tiek veidots atbilstoši kvalitātei, ir augstāks par līdzīgām konkurentu precēm.
Sezonalitāte: sezonas sākumā cenas ir noteiktas ar peļņu, beigās ar atlaidi,
Piedāvājumi ( uzņēmums, uzņēmuma mājas lapa)…

Atlants