-
Bērnu ar kustības traucējumiem integrācija sākumskolā
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Cauri vēsturei | 4 |
3. | Integrācija | 5 |
3.1 | galvenās problēmas integrācijā | 7 |
3.2 | veicamie pasākumi sekmīgai integrācijai | 7 |
4. | Bērnu ar kustību balsta traucējumiem raksturojums | 8 |
4.1 | Cerebrālā trieka | 8 |
4.2 | Spina bifida | 9 |
4.3 | Muskuļu distrofija | 10 |
4.4 | Skolioze un citi stājas traucējumi | 11 |
4.5 | Traumatiski smadzeņu bojājumi | 12 |
5. | Praktiķu sagatavotība | 14 |
6. | Secinājumi | 15 |
7. | Izmantotā literatūra | 16 |
Bērni ar īpašām vajadzībām acīmredzot ir dzīvojuši visos laikos. Fragmentāri par viņu eksistenci mēs varam uzzināt gan no Bībeles tekstiem, gan no vēsturiskiem avotiem par Romas impēriju un citās valstīs valdošo attieksmi pret bērniem invalīdiem, arī no daiļliteratūras.
Ar šī darba palīdzību es gribēju pierādīt, ka bērni ar īpašām vajadzībām ir tādi paši kā “normālie” bērni. Šie bērni invalīdi ir arī cilvēki. Ars savām jūtām, domāšanu un ar savu- varbūt citādāku dzīves uztveri. Sabiedrībai ir jāsaprot, jāpieņem šie cilvēki, lai mazinātu viņu atstumtību no, vietējās skolu kultūras, mācību programmām, vietējās un plašākas sabiedrības kopumā. Mūsu līdzcilvēkiem vajadzētu atzīt skolēna tiesības iegūt izglītību skolā kopā ar citiem bērniem, nevis mājas apmācību. Domāju, ka katram vecākam ir prieks un gandarījums par to, ka arī viņu bērns invalīds var dienā apmeklēt parastu skolu, bet vakarā būt kopā ar ģimeni un draugiem, kā tam jābūt.
Mana darba objekts bija bērni ar kustību balsta traucējumiem. Izvirzīju mērķi- Kā veicināt bērnu ar kustību balsta traucējumiem integrāciju sākumskolā?
…
Darbā ir aprakstīts par bērniem,kuriem ir kustību balsta traucējumi. Un šō bērnu integrācijas problēmas. Kas būtu jādara skolotājiem, kad klasē atgriežas vai ienāk šāds bērns.