Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 1.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 2.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 3.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 4.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 5.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 6.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 7.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 8.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 9.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 10.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 11.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 12.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 13.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 14.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 15.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 16.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 17.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 18.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 19.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 20.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 21.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 22.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 23.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 24.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 25.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 26.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 27.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 28.
  • Prezentācija 'Smadzeņu pusložu asimetrija un tās ietekme uz vizuāli telpisko uztveri', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Darba mērķis   
  Darba uzdevumi   
  Teorijas izpēte   
  Anketēšanas rezultāti   
  Secinājumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Radošā vidē sastopami cilvēki ar attīstītāku labo puslodi, savukārt starp eksakto priekšmetu skolēniem dominē kreisā puslode.
Radoši domājoši skolēni vieglāk uztver uzdevumus, kuros iesaistīta krāsa un salikti tēli .
Racionāli domājoši skolēni kopumā labāk saredz ilūzijas, taču atsķirība nav izteikta.
Optiskā ilūzija kā parādība ietekmē visus cilvēkus, neatkarīgi no tā, kura puslodde tiem ir dominējoša

Ieteikumi
Organizēt mācību procesu, lai harmoniski tiktu nodarbinātas abas smadzeņu puslodes
Pievērst uzmanību mazāk attīstītajai puslodei
Ikdienas, mācību un darba procesā apvienot abu pusložu raksturojošākās īpašības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants