Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 1.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 2.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 3.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 4.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 5.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 6.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 7.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 8.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 9.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 10.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 11.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 12.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 13.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 14.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 15.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 16.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 17.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 18.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 19.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 20.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 21.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 22.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 23.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 24.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 25.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 26.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 27.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 28.
  • Referāts 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  ANOTĀCIJA    4
  ANNOTATION    5
  IEVADS    6
1.  TIRDZNIECĪBAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMI    7
1.1.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumi orientēti uz patērētājiem    8
1.2.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumi orientēti uz starpniekiem    10
1.3.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumi orientēti uz tirdzniecības personālu    11
1.4.  Reklāma    11
2.  SIA „JĒKABPILS KAMENE” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    15
3.  SIA „JĒKABPILS KAMENE” TIRDZNIECĪBAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU ANALĪZE    16
  SECINĀJUMI    24
  PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    26
  PIELIKUMS    27
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Tirdzniecības veicināšanas pasākumi ir sarežģītākais un darbietilpīgākais mārketinga process.
2. Tirdzniecības veicināšana ir viena no būtiskākajām mārketinga funkcijām, kura lielā mērā nosaka produktu panākumus tirgū.
3. Tirdzniecības veicināšanas pasākumi, kuri orientēti uz patērētājiem uzņēmumiem rada lielas izmaksas, bet ir visefektīvākais veids kā piesaistīt un noturēt pircēju.
4. Ir svarīgi nodibināt profesionālus kontaktus ar sadarbības partneriem un tirdzniecības starpniekiem, lai rastu abpusēji izdevīgus nosacījumus tirdzniecībai un sadarbībai.
5. Ieguldot resursus darbinieku motivācijai, ieguvēji ir gan darbinieki, gan uzņēmums, jo darbinieku darba efektivitāte pieaug, kas rada labvēlīgus apstākļus uzņēmuma attīstībai.
6. SIA “Jēkabpils Kamene” ir pieredzes bagāts uzņēmums mazumtirdzniecības nozarē, tirgū pastāv 26 gadus.
7. Galvenie tirdzniecības veicināšanas pasākumi, kuri tiek organizēti SIA “Jēkabpils Kamene” ir orientēti uz patērētajiem.
8. Veikalu tīkla “Vesko” galvenais birojs nosaka, kādas akcijas un atlaides ir jāpiemēro noteiktām precēm.
9. Mārketinga plāns tiek izstrādāts centralizēti visiem “Vesko” veikaliem. Netiek pētīts atsevišķs veikals, visi veikali strādā ar vienu kopēji izstrādāto plānu.
10. “Vesko” tīkla iepirkumu nodaļa seko līdzi tirgus tendencēm un aktualitātēm vispārēji, nepētot atsevišķu veikalu vai novadu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants