Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Tipiskākie psiholoģiskie motīvi dažādu produktu grupu reklāmās', 1.
  • Eseja 'Tipiskākie psiholoģiskie motīvi dažādu produktu grupu reklāmās', 2.
  • Eseja 'Tipiskākie psiholoģiskie motīvi dažādu produktu grupu reklāmās', 3.
  • Eseja 'Tipiskākie psiholoģiskie motīvi dažādu produktu grupu reklāmās', 4.
  • Eseja 'Tipiskākie psiholoģiskie motīvi dažādu produktu grupu reklāmās', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Vēl viena psiholoģisku motīvu grupa ir estētiskie motīvi. Reklāmas, kuras ir patīkami skatīties katrai vecuma grupai tas estētisku kadru dēļ. Tādas reklāmas visbiežāk piemīt uzņēmumiem, kas pārdod “luks-preces”. Piemēram, dārgi apģērbi, mašīnas, juvelierizstrādājumi, mēbeles un citi. Tādās reklāmā tiek akcentēts uz produkta ārējo izskatu, estētiskumu, preces dizainu un dārgumu. Pēc tādiem motīviem cilvēkiem rādās sajūta, ka reklamēts produkts nav piemērots jebkuram, bet tieši augsta ranga cilvēkiem, kas var atļauties sev tādu iegādāties. Līdz ar to, skatītāji uzreiz vēlās iegādāties tos produktus lai kļūt par tādiem cilvēkiem un izmantot tādas “luks-preces”.
Eksistē vēl daži psiholoģiskie motīvi, kas ir sastopamas reklāmās. Tie visi ir dažādi un katri piemēroti savai produktu grupai, tomēr daži motīvi var būt kombinēti un izmantoti vienā un tajā pašā reklāmā kādām vienam produktam. Tas viss tiek darīts lai piesaistīt skatītāja uzmanību, dabūt viņa uzticību un pārdot savu produktu!

Atlants