Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Nodarbības apraksts', 1.
  • Konspekts 'Nodarbības apraksts', 2.
  • Konspekts 'Nodarbības apraksts', 3.
  • Konspekts 'Nodarbības apraksts', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja aicina bērnus pie galda, kur trauciņos ir salikta piparmētru tēja. Apskata – pasmaržo, raksturo, padrupina. Pārrunā kā pagatavo tēju, kad tēja ir jādzer, kādēļ jādzer tēja? Kāds ūdens jāuzlej, lai tēju pagatavotu? Visi kopīgi piedalās tējas gatavošanas procesā. Caurspīdīgā krūzē visi ieliek piparmētras, skolotājas palīdze, aplej tēju ar karstu ūdeni. Pavēro kāds iekrāsojas ūdens. Tējai jāievelkas. Skolotāja ir iepriekš sagatavojusi tēju, kura jau ir atdzisusi, lai bērni varētu nogaršot. Nogaršo tēju.
Skolotāja aicina bērnus pie sevis, pārrunā, ko šodien ir uzzinājuši, ko darījuši. Gaidām Meteņdienu, zinām kā kurmi no dārza aizdzīt, zinām kāds ir siens un kam tas garšo, uztaisījām spilventiņus. „Mēs zinām vienu kaziņu, kura nedzīvoja kūtī, bet pati cēla māju. Kāda tā kaziņa bija un kā viņai gāja ar mājas celšanu?” „Balta kaziņa, kurai sabruka māja!”

Autora komentārsAtvērt
Atlants