Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.08.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Dzejas lasīšana - viedokļa izveides principi', 1.
  • Konspekts 'Dzejas lasīšana - viedokļa izveides principi', 2.
  • Konspekts 'Dzejas lasīšana - viedokļa izveides principi', 3.
  • Konspekts 'Dzejas lasīšana - viedokļa izveides principi', 4.
  • Konspekts 'Dzejas lasīšana - viedokļa izveides principi', 5.
  • Konspekts 'Dzejas lasīšana - viedokļa izveides principi', 6.
  • Konspekts 'Dzejas lasīšana - viedokļa izveides principi', 7.
  • Konspekts 'Dzejas lasīšana - viedokļa izveides principi', 8.
Darba fragmentsAizvērt

2. fakts 3. rindkopā:
Dzejoļu galveno domu man ir grūti uztvert, jo, pēc manām domām, tas ir saistīts ar dzejnieku īpatnējo rakstības stilu. Tie ir dzejoļi, kas ietver sevī vairākus tēlainās izteiksmes līdzekļus – epitetus, salīdzinājumus u.c. Dažreiz rodas grūtības, manuprāt, tāpēc ka neprotu šos izteiksmes līdzekļus pareizi “iztulkot”. Ir bijuši arī tādi gadījumi, ka nav saprotama dzejoļa galvenā doma tāpēc ka neizprotu, ko autors ir vēlējies pateikt, jo tiek izmantota pārnestā nozīme.

Atlants