Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 1.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 2.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 3.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 4.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 5.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 6.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 7.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 8.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 9.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 10.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 11.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 12.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 13.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 14.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 15.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 16.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 17.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 18.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 19.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 20.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 21.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 22.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 23.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 24.
  • Prakses atskaite 'Restorānu prakse viesnīcā "Radisson Blu Hotel Latvija"', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  VISPĀRĒJAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU   
1.1.  Rezidor Hotel Group   
1.2.  Radisson Blu Hotel Latvija   
1.3.  Istabas un apartamenti   
1.4.  Restorāni un bāri   
1.5.  Nakts dzīve un izklaide   
1.6.  Papildus pakalpojumi   
1.7.  SPA   
1.8.  Konferenču un pasākumu centrs   
2.  TEHNOLOĢISKIE PROCESI   
2.1.  Izejvielu sagādes organizācija   
2.2.  Izejvielu pirmapstrāde   
2.3.  Ēdienu gatavošana   
2.4.  Izejvielu un gatavās produkcijas kvalitātes pārbaude   
2.5.  Gatavās produkcijas realizācija   
3.  SANITĀRHIGIĒNISKĀS PRASĪBAS UZŅĒMUMĀ   
3.1.  Tīrīšanas – dezinfekcijas režīms   
3.2.  Telpu, iekārtu sanitārā stāvokļa un strādājošo personīgās higiēnas kontrole   
4.  TEHNOLOĢISKĀS IEKĀRTAS   
4.1.  Ražošanas telpu plāns ar iekārtu izvietojumu   
4.2.  Mehanizācijas līmeņa raksturojums uzņēmumā   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
Darba fragmentsAizvērt

Laikā no 11.03.2011 līdz 24.06.2011 apguvu praktiskās iemaņas strādājot restorānu praksē uzņēmuma Radisson Blu Hotel Latvija konferenču un pasākumu centrā kā viesmīlis. Mācību prakse deva lielisku iespēju nostiprināt tādos mācību kuros kā: ražošanas organizācija, apkalpošanas organizācija, uztura gatavošanas tehnoloģija, telpu kopšanas tehnoloģija, viesnīcas un ēdināšanas vadība, tehnoloģiskās iekārtas un mikrobioloģija un higiēna iegūtās praktiskās un teorētiskās zināšanas. Tieši tāpat praksē iegūtās praktiskās un teorētiskās zināšanas palīdzēs turpmāk apgūt tādus studiju kursus, kā: darba un civilā aizsardzība, biznesa plānošana un statistika, uzņēmumu stratēģiskā vadība un loģistika viesmīlībā. Prakses laikā guvu lielisku pieredzi darbā ar cilvēkiem, kas noteikti palīdzēs turpmākos darba meklējumos. Prakses laikā bija nepieciešams iegūt un apkopot informāciju par uzņēmuma, konkrētāk konferenču un pasākuma centra darbības principiem. Restorānu prakses mērķis ir iegūt prasmi analizēt ēdināšanas uzņēmuma tehnoloģisko procesu norisi un to vadību, kā arī izpratni par metožu un paņēmienu pielietošanu produkcijas vai pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanā, kā arī norādīt sasniegumus un trūkumus ēdināšanas uzņēmuma darbībā un sniegt ieteikumus to novēršanai.…

Atlants