Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 1.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 2.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 3.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 4.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 5.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 6.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 7.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 8.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 9.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 10.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 11.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 12.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 13.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 14.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 15.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 16.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 17.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 18.
  • Referāts 'Piedāvājums un pieprasījums pēc augkopības produktiem Ogres pilsētas tirgū ', 19.
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Latvijā lauksaimniecība ir viena no nozīmīgākajām tautsaimniecības nozarēm. Augkopība ir lauksaimniecības nozare, kas aptver lauku kultūraugu audzēšanu un to ražas ievākšanu.
Mūsdienu augkopības produkcijas ieguve ir ļoti cieši saistīta ar rūpniecības attīstību, kas lauksaismniecību apgādā ar nepieciešamajiem ražošanas līdzekļiem.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt Ogres pilsētas tirgus piedāvājuma un pieprasījuma izpēti un konstatēt, vai Ogres pilsētas tirgus darbībai ir iespējamas turpmākas attīstības iespējas.
Kursa darba mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi:
o apkopot un sniegt informāciju par tirgu, piedāvājumu un pieprasījumu;
o raksturot Ogres pilsētas tirgu;
o izpētīt un atspoguļot Ogres pilsētas tirgū piedāvātos un pieprasītākos augkopības produktus;
o sniegt informāciju par augkopības produktu cenām Ogres pilsētas tirgū;
o izvērtēt tirgus tālāku attīstību;
o veikt secinājumus un sniegt priekšlikumus.
Kursa darbam ir 3 nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek sniegta vispārīga informācija par tirgu, piedāvājumu un pieprasījumu. Nodaļā tiek stāstīts par faktoriem, kas cieši ietekmē pircēja rīcību, iegādājoties kādu preci vai pakalpojumu.
Otrā nodaļa iepazīstina ar Ogres pilsētas tirgu- tā ģeogrāfisko novietojumu, tajā pieprasītāko un piedāvāto augkopības produktu klāstu un vidējām cenām. Šajā nodaļā tiek raksturots veiktais eksperiments. Tiek pārbaudīts, kas sanāk izdevīgāk- nopirkt stādus tirgū vai izaudzēt tos pašam.
Trešajā nodaļā tiek likts akcents uz Ogres pilsētas tirgus attīstības iespējām. Tiek minētas tirgus raksturīgākās iezīmes. Nodaļā tiek veikta Ogres pilsētas tirgus SVID analīze, kas palīdz izvērtēt tālāku tirgus attīstības procesu.
Kursa darbs izstrādāts uz 21 lapaspusēm.

1. TIRGUS, PIEDĀVĀJUMA UN PIEPRASĪJUMA RAKSTUROJUMS
Tirgus ir visi esošie un potenciālie pircēji. Vienu un to pašu produktu vai pakalpojumu var pirkt daudzi un dažādi cilvēki vai organizācijas, indivīdi, kas tos izmanto dažādiem mērķiem. Ir divi tirgus galvenie veidi: patēriņa tirgus un izmantotāju tirgus. Šie abi tirgus veidi viens no otra ir pilnīgi atšķirīgi gan pēc cilvēku un organizāciju grupām, gan pēc viņu iepirkšanās motīviem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants