Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Masu komunikācija', 1.
  • Konspekts 'Masu komunikācija', 2.
  • Konspekts 'Masu komunikācija', 3.
  • Konspekts 'Masu komunikācija', 4.
  • Konspekts 'Masu komunikācija', 5.
  • Konspekts 'Masu komunikācija', 6.
  • Konspekts 'Masu komunikācija', 7.
  • Konspekts 'Masu komunikācija', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Meditālajā komunikācijā iniciatīvu uzņemas institucionalizētie raidītāji: mediju uzņēmumi, informācijas nodaļas, reklāmas biroji. Te jānošķir divi jēdzieni – mediju komunikācija un attiecību komunikācija. Pirmais virziens skar mediju darbu, otrais raksturo publisko attiecību aktivitātes. Lai gan žurnālisti, publisko attiecību speciālisti un reklāmas jomā strādājošie savā darbā izmanto meditālo informāciju, viņu darba uzdevumi, mērķi un metodes atšķiras.
Žurnālistu lomas izaicinājumi
Žurnālistu uzdevums ir kritiski, analītiski un ar konkrētu mērķi izplatīt sabiedrībā svarīgu informāciju: 1) informēt; 2) analizēt; 3) vērtējoši komentēt faktus un notikumus, kas būtiski skar līdzpilsoņu dzīvi; 4) izklaidēt (atkrīt ziņu un analītiskajā žurnālistikā).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants