Vērtējums:
Publicēts: 11.07.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Psiholoģiskais portrets', 1.
  • Konspekts 'Psiholoģiskais portrets', 2.
  • Konspekts 'Psiholoģiskais portrets', 3.
  • Konspekts 'Psiholoģiskais portrets', 4.
  • Konspekts 'Psiholoģiskais portrets', 5.
  • Konspekts 'Psiholoģiskais portrets', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Dotais raksturojums ir veidots, pamatojoties uz sarunām ar bērnu, viņa darbības novērojumiem mācību nodarbību, saskarsmē ar vienaudžiem un pieaugušajiem 2004./2005. mācību gadā. Kopā bijušas apmēram 35 novērojumu stundas un 3 stundas sarunai ar bērnu. Tika pētītas dažādas bērna psiholoģiskās īpatnības: emocionālās un gribas, intelektuālās darbības un uzvedības īpatnības saskarsmē ar pieaugušajiem un vienaudžiem. Notika saruna ar bērna vecākiem – mammu un klases audzinātāju.
Īss atstāstījums sarunai ar vecākiem
Intervijas laikā kontakts ar vecākiem labs un saruna notiek visai atklāti. Otto mamma neslēpj bažas par to, ka puisēns ne labprāt apmeklē skolu un bieži vien viņš no rīta atrod visādas nodarbes un kavē pirmo stundu. Pie tam nav svarīgi, kas tā par stundu. Zēnam nevēlēšanās radās pēc nepilna mēneša, kad viņš sāka apmeklēt skolu. Agrāk zēns pat sapņojis par skolu, bet jau no pirmās dienas viņam neesot bijis kontakts ar klases biedriem. Vienīgais, kas bērnu stimulēja ir tas, ka viņš daudz zināja un varēja pielietot savas zināšanas. Tomēr pirmās klases slodze viņam bija nepietiekama un interesi viņš atguva tikai tad , kad sāka apmeklēt mūzikas skolu. Mamma bija satraukta par sava puisīša spēju adaptēties sabiedrībā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants