Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 1.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 2.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 3.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 4.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 5.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 6.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 7.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 8.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 9.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 10.
  • Konspekts 'Erotikas izmantojums reklāmā, 1950.-1975.gads', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Amerika piedzīvoja seksualitātes pamošanos. Pēckara laikmets, neskatoties uz to ka pārsvarā reklāmās uzsvars tika likts uz ģimenes vērtībām, ļāva dzimt materiāliskākai un seksuāli brīvākai dzīves filozofijai, vismaz vīriešiem. To iedzīvināja Hjū Hefnera izdotā žurnāla „Playboy” iznākšana 1953. gadā. Tas bija ilustrēts ar kailu sieviešu bildēm. Iepriekš sievietes tēls publikai tika parādīts kā mājsaimniece, māte un sieva. Netika likts tik liels uzsvars uz sievietes seksualitāti. Agrāk arī reklāmās sievietes reklamēja pārsvarā mājsaimniecības preces. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants