Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 1.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 2.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 3.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 4.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 5.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 6.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 7.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 8.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 9.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 10.
  • Referāts 'Ārsta un pacienta komunikācija', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Komunikācija, tās veidi    4
2.  Komunikācija starp ārstu un pacientu    5
3.  Barjeras ārsta un pacienta komunikācijā    6
4.  Kā uzlabot ārsta un pacienta savstarpējo komunikāciju    8
5.  Ārsta un pacienta dialogs    9
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Darba autore izvēlējās tēmu “Ārsta un pacienta komunikācija”, jo, viņasprāt, komunikācija ir vissvarīgakais faktors jebkura cilvēka dzīvē un bez labas savstarpējās komunikācijas nevar pilnvērtīgi sasniegt vēlamo mērķi. Tādēļ arī vizītē pie ārsta ir ļoti nozīmīgi, lai ir laba komunikācija un pēc tām ir vēlme atgriezties.
Darba mērķis: Aprakstīt komunikācijas nozīmi, veidus, uzlabošanas iespējas.
Komunikācija ir informācijas apmaiņa starp diviem vai vairākiem indivīdiem. Tās būtība tiek atklāta dažādos salīdzinājumos, metaforās, aforismos un parunās: …

Autora komentārsAtvērt
Atlants