Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 1.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 2.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 3.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 4.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 5.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 6.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 7.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 8.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 9.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 10.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 11.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 12.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 13.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 14.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 15.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 16.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 17.
  • Referāts 'Uzņēmējdarbības formas Latvijā', 18.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Latvijas Republikas uzņēmējdarbību regulējošā likumdošana    5
  Uzņēmējdarbības formas Latvijā    7
  Uzņēmējsabiedrības, to izveidošanas iespējas    10
  Akciju sabiedrība    11
  Sabiedrības ar ierobežotu atbildība    14
  Uzņēmējdarbības attīstības perspektīvas    17
  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir uzņēmējdarbība? Tas ir ilgstošs pasākums, kura īstenošanai cilvēks iegulda savus līdzekļus ar mērķi gūt peļņu. Rūpīgs uzņēmējs bieži vien godīgi atbildēs sev uz jautājumiem:
1. Kāpēc es gribu nodarboties ar biznesu?
2. Vai man patiks to darīt?
3. Vai man ir pietiekama pieredze un zināšanas?
4. Vai mans uzņēmums būs vajadzīgs cilvēkiem?
Brīvā tirgus saimnieciskajā sistēmā ideja ir viens no svarīgākajām un vērtīgākajām bagātībām ne tikai uzņēmuma sekmīgā pastāvēšanā un attīstībā, bet arī jaunu uzņēmumu dibināšanā. Visi jaunie uzņēmumi rodas pēc kāda indivīda domas un pārliecības, ka viņa uzņēmums būs ienesīgs.
Ideja rodas dažādos apstākļos un veidos, un to rašanos nevar formāli fiksēt, piemēram, kad indivīds nonāk labvēlīgos apstākļos. Balstoties uz apstākļiem, atsevišķa persona atrod ideju, bet ne visai konkrētu, lai tūlīt varētu veikt uzņēmējdarbību, pa solim to apsverot un attīstot. Nekas netiek aizmirsts: potenciālais pieprasījums pēc precēm, ražojumu noņēmēji un citi būtiskie faktori. Apsverot minētos faktorus, idejas izgudrotājs sāk domāt par tās īstenošanu.
Tātad idejai ir neatvietojama nozīme brīvajā tirgū. Spējas pieņemt svarīgus lēmumus, pastāvīgi analizējot ārējos un ar to uzņēmumu saistītos apstākļus kļūst par ļoti svarīgām īpašībām īpašnieka repertuārā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants