Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija un tirgus analīze', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija un tirgus analīze', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija un tirgus analīze', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija un tirgus analīze', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu sabiedrības mērķis ir kļūt par prestižu sabiedrību ar lielu Latvijas apdrošināšanas tirgus daļu. Mūsu mērķa tirgus ir ļoti plašs, jo apdrošināšana var būt vajadzīga jebkurā nozarē, jebkurai personai. Mūsu klienti ir gan juridiskās, gan fiziskās personas. 79% mūsu sabiedrības klientu ir juridiskās personas. Pamatā tās ir firmas ar ārzemju kapitālu. Mēs apkalpojam tikpat kā visus SKANDIA un ROYAL AND SUN ALLIANCE klientus Latvijā. Starp mūsu uzņēmumiem ir tādi klienti kā SKANSKA, NESTLE, COCA COLA, BALTIC AIRLINES, DIENA, BALTCOM GSM, LATVIJAS MOBĪLAIS TELEFONS, AMERPAP LATVIA, ALDARIS, RIETUMU BANKA, PRESES NAMS, NIKE un citi. 21% mūsu klientu ir fiziskās personas ( galvenokārt īpašuma, nelaimes gadījumu, tūrisma apdrošināšana).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants