Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'PR konsultanta attiecības ar žurnālistiem', 1.
  • Eseja 'PR konsultanta attiecības ar žurnālistiem', 2.
  • Eseja 'PR konsultanta attiecības ar žurnālistiem', 3.
  • Eseja 'PR konsultanta attiecības ar žurnālistiem', 4.
  • Eseja 'PR konsultanta attiecības ar žurnālistiem', 5.
  • Eseja 'PR konsultanta attiecības ar žurnālistiem', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Pieaugot sabiedrisko attiecību popularitātei, aizvien vairāk organizāciju apzinās to nozīmi veiksmīgas darbības nodrošināšanā. Kopš Latvijas neatkarības atgūšanas un demokrātijas tradīciju nostiprināšanās, vērojams sabiedrisko attiecību darbinieku skaita pieaugums tieši valstiskās struktūrās, kas izskaidrojams ar valstisko institūciju atbildības pret sabiedrību palielināšanos un nepieciešamību veidot dialogu ar to.
Mūsdienu sabiedrībā pieaug cilvēku un cilvēku grupu savstarpējā atkarība, un rodas nepieciešamība pēc aizvien sarežģītākas sociālās un ekonomiskās mijiedarbības. Tā rezultātā attiecību nodibināšana un uzturēšana visos sociālo sistēmu līmeņos ir kļuvusi par svarīgu zinātnisko pētījumu un profesionālās prakses jomu (Katlips, Senters, Brūms 2002).
Viens no attiecību veidiem ir sabiedriskās attiecības. Jēdziena sabiedriskās attiecības nozīme laika gaitā ir mainījusies un tikusi precizēta, taču arī mūsdienās pastāv neskaitāmi veidi, kā definēt šo zinātnes nozari. Viena no iespējām, kā to izdarīt, ir aprakstīt tās lietošanu praksē. …

Atlants