Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Pamatskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 1.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 2.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 3.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 4.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 5.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 6.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 7.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 8.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 9.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 10.
  • Prezentācija 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Galvenie mobilā mārketinga darbības virzieni un metodes ir:
Interneta vietņu pielāgošana mobilajām ierīcēm
SMS mārketings
E-pasta mārketings,
Mobilās aplikācijas.
Uz atrašanās vietu balstītajā mārketingā
Mobilā komercija jeb m-komercija

Galvenās telemarketing priekšrocības:
katrs kontakts ar klientu izmaksā mazāk, nekā tieša vizīte;
šādiem kontaktiem tiek patērēts ievērojami mazāks laiks;
iespēja piekļūt daudziem klientiem
tūlītēja atbilde vai jautājumu izskaidrošana;
daudzpusīga izmantošana.
 

Atlants