Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 1.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 2.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 3.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 4.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 5.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 6.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 7.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 8.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 9.
  • Referāts 'A/s Danske Bank filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorētiskie aspekti    4
  SITUĀCIJAS APRAKSTS UN ANALĪZE    5
  Priekšlikumi situācijas uzlabošanai    9
  INFORMĀCIJAS AVOTI    11
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
Iekšējā komunikācija ir jebkura veida informācija, kas izplatās uzņēmuma iekšienē apzinātā vai neapzinātā formā . Iekšējā komunikācija ir neatņemama sastāvdaļa katrā uzņēmumā, tajā skaitā ari bankā. Iekšējā komunikācija atbalsta vienotību ceļā uz organizācijas mērķu sasniegšanu un izdzīvošanu pastāvīgi mainīgā biznesa vidē. Tā ir nozīmīgs organizācijas kultūras attīstības un uzturēšanas instruments. Veiksmīga iekšējā komunikācija veicina biznesa mērķu sasniegšanu, jo atbalsta savstarpēju izpratni starp dažādām struktūrvienībām. Lai arī šai funkcijai ir konkrēta vieta, struktūra un vadītājs, par komunikāciju organizācijas iekšienē faktiski atbildīgs ir ikviens darbinieks. Profesionāli organizētas uzņēmuma iekšēja komunikācijas pamatā jābūt galvenajam komunikācijas principam - komunikācija nevar būt vienpusēja, jābūt atgriezeniskajai saitei.
Latvijā ļoti liels izņēmēju skaits joprojām nesaprot iekšējās komunikācija nozīmi. Vadītajiem liekas, ka ar iekšējo komunikāciju viņu uzņēmumā viss ir kārtībā, jo ir izstrādāti regulējoši noteikumi un ieviestas starptautiskās prasības. Pēc iestāšanos ES Latvijas uzņēmēji arvien lielāku uzmanību pievērš iekšējās komunikācijas, situācijā šajā jomā uzlabojas, bet diemžēl šie uzlabojumi nav pietiekošajā līmenī.
Pamatojoties uz iekšējās komunikācijas tik nozīmīgu lomu jebkura uzņēmumā vai organizācijā, referāta mērķis ir aprakstīt un novērtēt Danske Bank A/S filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija līmeni. Lai pēc iespējas pilnīgāk sasniegtu izvirzīto referāta mērķi, ir izstrādāti sekojošie uzdevumi:
1. Aplūkot dažādos informācijas avotos informāciju, kas dod iespēju saprast iekšējas komunikācijas būtību un nozīmīgumu.
2. Pamatojoties uz iegūto informāciju analizēt un novērtēt iekšējo kumunikāciju Danske Bank A/S filiālē Latvijā.
3. Dot secinājumus iekšējo kumunikācija organizāciju bankā un izteikt savus priekšlikumus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants