Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.07.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Izziņas interešu rosinoši paņēmieni', 1.
  • Konspekts 'Izziņas interešu rosinoši paņēmieni', 2.
  • Konspekts 'Izziņas interešu rosinoši paņēmieni', 3.
  • Konspekts 'Izziņas interešu rosinoši paņēmieni', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1. Saikne ar dzīvi, jeb dzīves situācijas analīze.
Atsauciet atmiņā savu pirmo skolas dienu. Kādas bija Jūsu izjūtas? Kādi bija nākamie skolas gadi? Kādus mācību priekšmetus apguvāt?
Nu jau Jūs mācaties 9. klasē, cik mācību priekšmetu stundas Jums ir otrdienā? (piemēram, atbilde ir 7.) Cik dažādos veidos var izveidot šīs dienas stundu sarakstu?

2. Interesantu piemēru iekļaušana mācību procesā.
Reizināšanas likums.
Pieņemsim, ka Uno nolēma Ilvai uzdāvināt vienu papagailīti un būri. Zoo veikalā Uno bija jāizvēlas viens no 5 papagailīšiem un viens būris no trim dažādiem būriem. Cik dažādas dāvanas Uno var izveidot?
Ja būtu jāizvēlas tikai papagailis, tad būtu 5 dažādas iespējas.
Tā kā jāizvēlas ir viens papagailis un viens būris, tad katru no pieciem papagaiļiem var ielikt vienā no trim būriem un Uno ir dažādas izvēles iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants