Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 1.
  • Konspekts 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 2.
  • Konspekts 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 3.
  • Konspekts 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 4.
  • Konspekts 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 5.
  • Konspekts 'Jaunie mediji un tradicionālie mediji. Jēdziens un īpatnības', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Tādējādi domāšana tiktu atbrīvota no sākotnējā ķermeņa uz bezķermeņa garu, ieņemot garīgo stāvokli, lai taptu zināms savu domu skaidrība un ieskata dziļums. Moraveca mērķis pētījumā ir pāreja pie tīra intelekta. Elektroniskajos medijos būs pieejamas visas vēstures un tagadnes reālijas, un visas iespējamās kreativitātes formas tajos būs interaktīvas.
Elektronisko pasauļu fenomenālais savdabīgums ir viegls, ar brīvu pārvietošanos, ar brīvu spēli starp dimensijām un veidojumiem. Ķermenis ir zaudējis savu smagnējumu, pretestību un masīvumu.
Mūsu laikmetā ļoti svarīga loma ir personālajam datoram, kam piemīt ātrums, ar ko ir iespējams apstrādāt arī pašus lielāko datu daudzumu. Līdz ar elektronisko mediju pasaule ir acumirklīga. Darbojas tikai esamības vai neesamības likums – momentāni.
Filozofiskā aspektā medijos stabilitātes vietā dominē mainība, dziļuma vietā – virsma, īstenības vietā – iespējamība.

Autora komentārsAtvērt
Atlants