Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 1.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 2.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 3.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 4.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 5.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 6.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 7.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 8.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 9.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 10.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 11.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 12.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 13.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 14.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 15.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 16.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 17.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 18.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 19.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 20.
  • Referāts 'Sporta stundu aktualitāte 5–9.klašu skolēniem', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Literatūras analīze    4
1.1.  Sporta stundas pedagoģiskā nozīme pusaudžu vecumā    4
1.2.  Saskarsmes veidošanās sporta stundās    7
1.3.  Personības attīstības īpatnības pusaudžiem    10
1.4.  Secinājumi    13
2.  Rīgas 6. vidusskolas 5. – 9. klašu skolēnu sporta stundu kavējumu iemesli    14
2.1.  Sporta stundu saturs un apmeklējums    15
2.2.  Kavējuma iemesli    16
2.3.  Sporta nodarbību apmeklējums ārpus skolas    17
  Literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
  KOPSAVILKUMS    22
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbā izmantojām 10 grāmatas, kurās atradām informāciju par sporta nozīmi jauniešiem vecumā no 11 – 15 gadiem (5. – 9. klase). Tajās bija arī rakstīts par skolotāja un skolēna savstarpējām saskarsmes īpatnībām un jauniešu attīstību, ko vajadzētu zināt, lai pedagogi neliktu skolēniem nepareizus vingrinājumus un slodzi.

1.1. Sporta stundas pedagoģiskā nozīme pusaudžu vecumā.

Mūsdienās sports un fiziskā audzināšana ir vispārējs audzināšanas sastāvdaļa. Tās mērķis ir stiprināt cilvēka veselību un nodrošināt viņa pareizu fizisko attīstību. Integrējoties ar intelektuālo, tikumisko, estētisko, ekoloģisko un darbaudzināšanu, fiziskā audzināšana sekmē personības vispusīgu attīstību [4].
Sporta stundā skolēns iegūst zināšanas, attīsta un pilnveido organisma visas funkcionālās sistēmas. Stundās skolotājs sniedz skolēniem zināšanas par to, ka sports ir veselīga dzīvesveida neatņemama sastāvdaļā, iepazīstina ar ievērojamu sportistu sasniegumiem, sporta līdzekļiem, cīnās pret skolēnu kaitīgajiem ieradumiem.
Veiksmīgi organizētas stundas dod skolēniem zināšanas un prasmes, kuras viņi var izmantot patstāvīgās nodarbībās.
Fiziskās aktivitātes daudzveidīgi ietekmē augošā organisma attīstību. Sporta stundās bērni ne tikai iegūst zināšanas, bet arī attīsta un pilnveido visas organisma funkcionālās sistēmas. Tāpēc skolotājam labi jāpārzina priekšmeta saturs un fiziskās audzināšanas līdzekļu iedarbība uz skolēna organismu. Šī ietekme būs pozitīva tikai tad, ja skolotājs izvēlēsies fiziskās audzināšanas līdzekļus adekvāti skolēna vecumam, dzimumam un fiziskai sagatavotībai, ievēros pats un mācīs bērniem higiēniskas prasības …

Autora komentārsAtvērt
Atlants