Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'AS "Hansabanka" misijas analīze', 1.
  • Eseja 'AS "Hansabanka" misijas analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

“Hansabankas” misija:
“Mūsu misija ir pastāvīgi palielināt uzņēmuma vērtību. Izprotot mūsu klientu vajadzības, mēs varam piedāvāt viņiem vispiemērotākos finansiālos risinājumus, tādējādi ietaupot klientu laiku un padarot viņu ikdienas dzīvi labāku. Mēs uzskatām, ka mūsu darbinieku spēja uzņemties atbildību un viņu augstais sniegums ir garantija uzņēmuma vislabākajai darbībai.”
Mērķis - līdz 2007. gadam kļūt par labāko mūsdienīgas finanšu institūcijas paraugu Eiropā. Vārds "mūsdienīgs" HANSABANKAI nozīmē:
• augstu klientu apmierinātību,
• visu Hansabank grupas pakalpojumu pieejamību vienuviet,
• aktīvu attālināto pakalpojumu izmantošanu,
• efektīvu bankas atbalsta struktūrvienību darbu.
Uzņēmuma misijas formulēšana ir sākumpunkts stratēģijas plānošanā. Misija ir uzņēmuma pastāvēšanas vispārējs mērķis, kas atspoguļo tā esamības jēgu. Labi formulēta misija palīdz uzņēmumam uzturēt entuziasmu un veicina tā mērķu sasniegšanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants