Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmuma SVID analīze', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrība realizē preces veikalā “xxxxxxx”. Sortiments ietver visas galvenās sieviešu apģērbu grupas . Preču sortiments tiek formēts , izmantojot katra mēneša datus par realizāciju .
Ar tirgus izpēti , preču pasūtījumu sastādīšanu , optimālo cenu līmeņa izveidi nodarbojās veikala vadītājs .Preces , kuru realizācija bija veiksmīga tiek pasūtītas atkārtoti .Preces veikalam tiek piegādātas no Francijas . Firma ir orientēta uz stabilu ilgtermiņa sadarbību ar preču realizētāju .Piegāde tiks veikta ar pēcapmaksu , tādēļ , ka tas ir firmas veikals , tādējādi sabiedrībai nav jāiesaldē apgrozāmie līdzekļi preču iepriekšējai apmaksai .Firma garantē preču kvalitāti , ja ir brāķa gadījums ,piegādātājs pieņem preci atpakaļ un tās vietā izsūta kvalitatīvu . Cenu izveidē vidējais uzcenojuma koeficents ir 2,5 .Cenas konkrētai precei tiek noteiktas pamatojoties uz tāda paša līmeņa konkurentu cenu līmeņa , realizācijas un pieprasījuma izpēti . Veikalā ir vidēja un zema līmeņa cenas . Sezonas beigās tiek veiktas sezonas izpārdošanas , kad zemās preču cenas aptver pēc iespējas lielāku pircēju loku .

Autora komentārsAtvērt
Atlants