Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 1.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 2.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 3.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 4.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 5.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 6.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 7.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 8.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 9.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 10.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 11.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 12.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 13.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 14.
  • Prezentācija 'Grāmatvedības prakses prezentācija', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi (1)
SIA X ir viens no konstruktīvākajiem uzņēmuma vadības procesu un klientu apkalpošanas servisa novērtētājiem un attīstītājiem Latvijā.
Uzņēmuma sniegtā augstā pakalpojumu kvalitāte ir viens no tā veiksmīgas darbības pamatiem.
SIA X pakalpojumu cenas ir augstākas nekā konkurentiem, bet uzņēmums turpina darboties jau desmito gadu, jo pakalpojumiem ir atbilstoša kvalitāte.

Secinājumi (2)
SIA X piedāvā plašu pakalpojumu sortimentu un tupina attīstīt piedāvāto pakalpojumu apjomu, kvalitāti.
Uzņēmums sadarbojas ar vairākiem vadošajiem Latvijas uzņēmumiem.
Finansiālās darbības rādītāji 2009. gadā ir salīdzinoši zemāki nekā 2008. gadā.



Priekšlikumi
Lai piesaistītu vairāk jauno klientu, uzņēmumam pēc iespējas ātrāk jāveic pasākumi, lai iepazīstinātu ar sniegto pakalpojumu kvalitāti un priekšrocībām atšķirībā no konkurentu firmām.
Turpināt uzlabot un papildināt mājas lapā sniegto informāciju par organizācijas sniegtajiem pakalpojumiem.
Paaugstināt darbinieku motivāciju pienākumu veikšanai, veidojot efektīgākas attiecīgās piemaksu un prēmiju sistēmas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants