Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 1.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 2.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 3.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 4.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 5.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 6.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 7.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 8.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 9.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 10.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 11.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 12.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 13.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 14.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 15.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 16.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 17.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 18.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 19.
  • Referāts 'Latvijas jauniešu attieksme pret kartona mēbelēm', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Rezumējums    3
  Kartona mēbeles, to aktualitāte    4
  Mēbeles un to aktualitāte    4
  Kartona mēbeles    5
  Rašanās iemesli    5
  Gofrēta kartona mēbeļu priekšrocības un mīnusi    5
  Kartona mēbeles Latvijā un pasaulē    6
  Metodes apraksts    7
  Rezultāti    8
  Secinājumi    13
  Literatūras saraksts    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Kā galveno secinājumu var minēt kartona mēbeļu nepopularitāti jauniešu vidū. Tikai 37% aptaujāto ir ikdienā lietojuši kādu kartona mēbeli, bet 7,6% no visiem aptaujātajiem pašiem pieder kāda kartona mēbele, lielākoties tas ir krēsls vai soliņš.
Pārsteidzošs ir fakts, ka tikai 2 no 66 aptaujātajiem zināja par firmas „Foldlife” darbību, kaut gan šī ir lielākā un plašāk darbojošās šāda veida firma Latvijā. Tas liek secināt, ka šai firmai nepieciešams izveidot plašāku reklāmu, kā arī koncentrēties uz savas produkcijas laišanu tirgū kā oriģinālu alternatīvu parastajām mēbelēm. Nepieciešams izziņot par tādu iespēju kā kartona mēbeles, lai cilvēki būtu informēti par to un attiecīgi tās arī iegādātos. Var teikt, ka firmai „Foldlife” būtu nepieciešams uzlabot menedžmentu. Ņemot vērā, ka pastāv arī firma „Karto”, kas ir daudz šaurāks uzņēmums savā darbībā, varētu ieteikt arī šai firmai attīstīt produkciju, kā arī izveidot dažādas reklāmas sevis popularizēšanai..
Lielākā daļa aptaujāto atzīst, ka viņus drīzāk neapmierina kartona mēbeļu izturība. Ir grūti spriest, kādēļ veidojies šāds uzskats, tomēr kā vienu no variantiem var minēt, ka patiesībā šiem aptaujātajiem nav informācijas par šo faktoru, tāda atbilde sniegta tikai tāpēc, ka principā kartons ir neizturīgāks nekā ierastie mēbeļu materiāli, piemēram, koks vai metāls. Iespējams, būtu jāveic vēl papildus pētījums, kurā iesākumā tiktu izskaidrota kartona mēbeļu izturība, kas, piemēram, firmas „Foldlife” galdam, krēslam un soliņam ir attiecīgi 50 kg, 150 kg un 200 kg, bet pēc tam būtu lūgums izvērtēt mēbeļu izturību. Būtu interesanti uzzināt, vai vēl joprojām kartona mēbeļu izturība būtu vērtēta tik neapmierinoši. Līdzīgu pētījumu būtu nepieciešams veikt arī tikai to cilvēku vidū, kam pašiem pieder kartona mēbeles un kas ikdienā tās izmanto ļoti bieži. Tad rezultāti būtu, iespējams, precīzāki.
Interesanti, ka 9 aptaujātie atzinuši, ka kartona mēbeļu dizains viņus pilnībā apmierina, bet 7- drīzāk apmierina. Tas nozīmē, ka no 25 aptaujātajiem, kas ir lietojuši kartona mēbeles, 64% dizainu vērtē vairāk pozitīvi, nekā negatīvi. Tas liek secināt, ka kartona mēbeļu izveides firmas varētu specializēt savas reklāmas tieši balstoties uz šo mēbeļu dizainu, jo tas ir tas, kas cilvēkiem patīk. Lai gan šobrīd nevarētu teikt, ka dizains ir īpaši izstrādāts, tomēr nākotnē būtu ieteicams pievērst tam uzmanību, kā arī veidot tās daudzveidīgākas. 7 no 25 aptaujātajiem (21%) uzskata, ka ir grūti pateikt, cik ļoti viņus apmierina daudzveidība, 4 drīzāk neapmierina, bet 3 aptaujātajiem trūkst informācijas par šo faktoru. Šie skaitļi uzrāda to, ka nepieciešams dažādot kartona mēbeļu izskatu. Kā zināms, kartona mēbeles iespējams apdrukāt pēc klienta ieskatiem. Iespējams, tas būtu labs veids, kā šīs mēbeles dažādot- pati ražotājfirma varētu tās uzreiz apdrukāt, radot dažādas kolekcijas, kas atbilstu pircēju vēlmēm. Protams, varētu arī mainīt pašu mēbeļu izskatu vai konstrukciju, piemēram, jau esošajās mēbelēs atsevišķās vietās izveidojot dekoratīvus rakstus no caurumiņiem, bet šāda izstrāde varētu prasīt daudz laika un pūļu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants